Vásárlási információ



A cégünk által kínált termékeket emailben rendelheti meg.

Megrendelésében minden esetben tüntesse fel:
» A megrendelő cég nevét, adószámát
» Számlacímét és szállítási címét
» A kapcsolattartó személy nevét és elérhetőségét (telefon, email)
» A termék megnevezését, színét, a kívánt mennyiséget, valamint feliratozás kérése esetén a logók/szövegek színeit

A megrendelés beérkezése után munkatársunk 24 órán belül visszaigazolja Önnek a vállalási árat és a szállítási határidőt.

Fizetési módok:
» Fizetés készpénzben / utánvéttel
» Banki előreátutalás

Átvételi lehetőségek:
» Személyesen, irodánkban (1154 Budapest, Bánkút utca 28.)
» GLS futárszolgálattal (előreutalás esetén 1550 Ft+ÁFA, utánvét esetén 2050 Ft+ÁFA)